pudełko beGlossy

11:06 Unknown 47 Comments












beGLOSSY Maj 2015

Dziś przyniósł mi kurier paczkę, i chcę wam pokazać co się w majowym beGlossy znajduje.
Oczywiście pudełko było pięknie zapakowane.
W pudełku znajduje się 6 kosmetyków, a wśród nich przynajmniej 3 pełnowartościowe!



Zacznijmy od pierwszej rzeczy która mi najbardziej się spodobała :
 - GOSH - Odżywcza pomadka do ust - EXOTIC
Na samym początku myślałam że jest to zwykła pomadka, nie dająca koloru na ustach,
Można powiedzieć że pomadka jest lekko pomarańczowa wpadająca pod czerwoną.
Kiedyś używałam szminek/pomadek/błyszczyków z firmy GOSH i byłam nimi zachwycona,
więc mam nadzieję że i tym razem będę!

31,99zł / 4g (pełnowymiarowy produkt w pudełku)
























Drugim produktem jest :
 - PROSALON - maska do włosów z olejkiem arganowym
Maska przeznaczona jest do włosów zniszczonych, suchych i szorstkich. W sam raz dla mnie! :)
Bardzo lubię używać maski do włosów więc i tą wypróbuję!
Regeneruje i nawilża włosy, przywraca im siłę i witalność oraz nadaje gładkość i połysk

28,99 / 1000g (w pudełku znajdziesz produkt o pojemności 50g)





















Trzecim produktem też jest maska do włosów :
 - PHYTO - Phytokeratine Maska
Maska jest do włosów uszkodzonych i osłabionych z roślinną kreatyną.
Przywraca włosom objętość, blask i elastyczność.

106,99 / 200ml (w pudełku znajdziesz produkt o pojemności 50ml)





















Czwartym produktem jest krem :
 -BANDI - Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami.
Nawilżający krem o działaniu złuszczająco - biostymulująco.
Za zadaniem ma odświeżać skórę, oczyszczać, zwężać rozszeżone pory oraz usuwać
oznaki zmęczenia i przedwczesnego starzenia.

68,99 / 50ml (w pudełku znajdziesz produkt o pojemności 30ml)

Piątym i szóstym produktem znajdującym się w pudełku, są produkty przeznaczone do pielęgnacji pięt - suchych i zniszczonych. Ja na szczęście mam w dobrym porządku swoje piękty, więc
niestety ten produkt musiałam oddać mamie bo mi się nie przyda :
 -SOEFOOT - serum ultra regeneracyjne do stóp
 - PUREDEM - plastry na zniszczone pięty ( 4 szt. )

serum 21,99 / 50ml (pełnowymiarowy produkt w pudełku)
Plastry 19,99 / 4szt. (pełnowymiarowy produkt w pudełku)




W środku znalazły się też drobne upominki w postaci naklejek Hebe i Bon na zakupy w Hebe,
Bon jest ważny do 30.06.2015 , i trzeba kupić produkty za min. 50zł w tedy koszt zakupów zmniejszy się o 10zł! Świetna sprawa! W takim razie będę musiała się na czasie wybrać do Hebe! :)



 Mam nadzieje że te produkty się sprawdzę, bo naprawdę mi się podobają  .
Jeśli się sprawdzę napewno wam dam recenzję o tych produktach które się sprawdziły ! 
A wy co myślicie o Majowym pudełku beGlossy? 


POZDRAWIAM!




47 komentarzy:

  1. zazdroszcze tych masek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z SheFoot są genialne *.*
    Fajna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jasne na kawe z chęcią! ;) Daria Bielenda - zaproś mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest to pudełko :)
    Zapraszam do mnie www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam to pudełko już na snapchacie u ashplumplum i szczerze powiedziawszy to ja przeżyłam ogromny zawód. Kosmetyków jakoś mało i żaden w sumie mnie nie powalił na kolana...

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie każdemu może się podobac :) mi w połowie też się nie podoba ponieważ plastry i serum do stóp mi sie nie przyda juz 2 produkty odpadaja. ale reszta mi sie przyda :)

      Usuń
  6. Widzę że już dodajecie posty o najnowszym pudełku a ja nie mam nawet zdjęć z niego jeszcze, leży zapakowane od wczoraj, bo nie miałam czasu ogarnąć go ☺
    Trafiłaś piękny kolor pomadki, u mnie w pudełku znalazł się numer 86 - kitch. Ale jestem z niego zadowolona bo pasuje do mojej karnacji ☺
    Miłego testowania. Dodaje do obs
    I zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie bierz aparat do ręki i rób zdj ! :*

      Usuń
  7. kurcze fajne pudełko :) Coraz lepsze się to Glossy robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako ,że jestem ogromną fanką szminek już się w niej zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jeszcze nie widziałeś nowego katalogu musisz koniecznie go zobaczyć. Nie przegap Wielka promocja : Strony: 3,7,9, 15,51,55,57,63,67,83, 89,94,100,112,129,137,172
    https://www.avon.pl/ekatalog/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że pudełeczko od Hebe będzie dużo fajniejsze :( ale pomadka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi własnie najbardziej przypadła do gustu pomadka, ost jestem zakochana w szminkach/pomadkach/błyszczykach

      Usuń
  11. Pomadka ma piękny kolor- uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam szminkę w okropnym kolorze
    produkty she foot lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne pudełeczko i ciekawa zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maska do włosów się spisuje ?:*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zakładaj konto w banku ! są teraz darmowe konta! :) i kupuj pudełka! są genialne! to juz moje 4 ale dopiero 1 wystawiłam na bloga bo prowadzę go od nie dawna. najlepiej jest kupować 3 miesięczne pudełka! beGlossy to jest chyba 130zł za 3miesiące, a jedno razowe pudełko kosztuje 49zł. opłaca się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że dostałaś tyle fajnych kosmetyków i ten bon to serio świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbuję trochę :)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. maski i pomadka rewelacja :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie się trafiła szminka kolorystycznie, na którą ja polowałam :)

    pozdrawiam ;*
    http://izaporemba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawartość mi się podoba !

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję z przyjemnością i czekam na kolejne posty ! :)

      Usuń
  21. Zaciekawił mnie krem Bandu i jego złuszczające działanie. Daj znać, czy jest wart zakupu;) Zapraszam do wspólnej obserwacji, o ile spodoba Ci się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te plastry wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maski do włosów wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa zawartość. Chętnie bym się skusiła na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pudełko, super pomadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor pomadki jest piękny. :)

    www.encore4u.blogspot.com- blog o modzie, zakupach i torebkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie jakoś średnio się podoba to pudełko. Widziałam już lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem zadowolona bym była z tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne pudełko. Niestety rzadko je zamawiam.
    Obserwujemy?paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje!! teraz czekam na ciebie ;*
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się pomadka :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Szminka ma naprawdę śliczny kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna szminka, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serum do stóp przydałoby mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję! :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zacznij obserwacje i mi napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post !
    Obs/obs ?
    http://kathnees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)